To że za wynalazkami stoją
głównie młodzi ludzie, to mit,
albo dobrze sprzedający się chwyt
reklamowy.

To ludzie w średnim wieku mają nie tylko pomysły, ale
też środki, by stworzyć innowacyjne produkty.

Tak też było z marką Brooklin. Dwóch amerykańskich
przyjaciół, a przy okazji ojców nastolatków, postanowiło
zrobić prezent swoim pociechom. Taki, który spodobałby
się zarówno im, jak i dzieciakom. A ponieważ i młodsze
i starsze pokolenie fascynowało się muzyką, wybór był
stosunkowo prosty – głośniki. Ale nie takie zwykłe, które
można dostać w każdym sklepie. Te miały być dobre
jakościowo, atrakcyjne wizualnie i na tyle lekkie, by można
je było wszędzie ze sobą zabrać. W końcu miały one
służyć młodym ludziom, którzy większość czasu spędzają
poza domem.

Na skateparkach, boiskach, czy
imprezach pod gołym niebem –
nastolatkom zawsze towarzyszy
muzyka. Ale puszczana bezpośrednio
z komórki czy komputera traci na
jakości.

Panowie rozpoczęli testy sprzętu obecnego na rynku, ale
zawsze było coś nie tak. Jeśli był on atrakcyjny cenowo,
to miał słabą jakość dźwięku. Gdy te parametry się
zgadzały, urządzenie pochłaniało olbrzymie ilości energii –
baterię cały czas trzeba było wymieniać. O estetyce lepiej
w ogóle nie wspominać.

Pojawił się pomysł stworzenia własnej marki zwłaszcza, że już
wcześniej zajmowali się sprzętem audio projektowanym pod indywidualne
zamówienie.

Pierwsze głośniki pod marką Brooklin panowie zaprojektowali tak, by spodobały się ich pociechom. Dzieciaki i ich znajomi testowali je wszędzie, gdzie się dało. Podczas imprez pod gołym niebem, przy ognisku, ćwicząc ewolucje na skateparkach, czy grając w kosza. Kilka rzeczy trzeba było poprawić. Wzmocniono obudowę, ulepszano membranę odpowiadająca za dźwięk, wydłużona czas działania na baterii. Tak powstały Brooklin. GŁOŚNIKI BROOKLIN. Ponieważ amerykańskie dzieciaki nie potrafiły się z nimi już rozstać, panowie rozszerzyli nazwę Brooklin – sound of life, bo gdziekolwiek były dzieciaki, była też muzyka, życie.

Pierwsze modele o nazwie Brodway podbiły rynek w Stanach.

Teraz przyszedł czas na Europę, a że rodziny wynalazców pochodziły z Polski, właściciele firmy postanowili wprowadzić je do naszego kraju. Głośniki Brooklin będą dostępne w Polsce od 2019 roku. Enjoy the sound of life.